Το διαδίκτυο «τρώει» τη διαφήμιση των εφημερίδων!
Στο διαδίκτυο στρέφεται ο όγκος της διαφημιστικής δαπάνης στις ΗΠΑ, σύμφωνα με έρευνα της ιστοσελίδας eMarketer και το 2010 ξεπέρασαν τις διαφημίσεις στις εφημερίδες.
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% εφέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
"Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής", δήλωσε ο Jeff Ramsey, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer. "Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση", πρόσθεσε.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο internet αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το eMarketer.
Η στροφή των διαφημιζόμενων προς το διαδίκτυο, ακολουθεί την ραγδαία αυξανόμενη τάση όλο και περισσότερων πολιτών τόσο για ενημέρωση, όσο και για ψυχαγωγία σε διαδυκτιακές σελίδες.