Ληστές κρατούν ομήρους στον Πειραιά

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τρεις ένοπλοι εισέβαλαν στο υποκατάστημα, οι δυο, όμως, συνελήφθησαν, ο δε τρίτος παραμένει στο υποκατάστημα, κρατώντας ομήρους.
Περισσότερα...
Σήμερα συμπληρώνονται ακριβώς 42 χρόνια από την πιο σημαντική αντιστασιακή πράξη κατά της χούντας των συνταγματαρχών.
Είναι Τρίτη και 13 Αυγούστου 1968. Ο δικτάτορας Γεώργιος Παπαδόπουλος επιβιβάζεται, στις 7.30 το πρωί, στο τεθωρακισμένο αυτοκίνητό του και αναχωρεί από την εξοχική του κατοικία στο Λαγονήσι για την Αθήνα. Μεγάλη η πομπή. Μοτοσικλετιστές και αυτοκίνητα με αστυνομικούς μπρος και πίσω. Στις 7.40 η πομπή φθάνει στο 31ο χιλιόμετρο και οι πάντες αιφνιδιάζονται- τρομακτική έκρηξη προκαλεί, κατά το πόρισμα, δύο «μικρούς κρατήρες διαμέτρου 1.10-1.20 μ. και βάθους 0,60 μ.». Θύματα ουδέν.
Περισσότερα...
Μόνο οι βεβαιωμένες οφειλές προς το ΙΚΑ ανέρχονται στα 12 δισ. ευρώ και ο στόχος του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης είναι να συγκεντρωθούν μέχρι την λήξη της προθεσμίας της ρύθμισης πάνω από 400 εκατ. ευρώ. Οι οφειλέτες-εργοδότες στο ΙΚΑ αγγίζουν τους 240.000 οι οποίοι χρωστάνε 4,5 δισ. ευρώ. Επίσης, το ίδιο το κράτος χρωστά στο ΙΚΑ τα διπλάσια χρηματικά ποσά από τους ιδιώτες, δηλαδή περίπου 8,5 δισ. ευρώ.
Το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού προκηρύσσει εκ νέου τη θέση του Προέδρου και διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ, μετά την παραίτηση του Γιώργου Γαμπρίτσου έξη μήνες μετά την επιλογή του μάλιστα εκτός ανοικτής διαδικασίας από τον αρμόδιο υπουργό Παύλο Γερουλάνο.
Είναι απορίας άξιο γιατί ο κ. Γερουλάνος δεν κάλεσε να αντικαταστήσει τον παραιτηθέντα Γαμπρίτσο, έναν από αυτούς που συμμετείχαν στην πρώτη προκήρυξη που διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα. Και ασφαλώς θα υπάρχουν κάποιοι που πληρούν με το παραπάνω τις προϋποθέσεις να διοικήσουν το ευαγές ίδρυμα.
Τον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών σχεδιάζει το Υπουργείο Υποδομών.
Με στόχο τη δραστική περιστολή των δαπανών στις αστικές συγκοινωνίες το Υπουργείο Υποδομών προωθεί σχέδιο που περιλαμβάνει συγχωνεύσεις οργανισμών, μετακινήσεις προσωπικού, μειώσεις αποδοχών, επανασχεδιασμό των δρομολογίων και αναπροσαρμογή στις τιμές των εισιτηρίων. Όλα αυτά υπό τις ασφυκτικές πιέσεις της τρόικας, καθώς το ετήσιο έλλειμμα στις συγκοινωνίες, ξεπερνά τα 600 εκατομμύρια ευρώ.