Το μαρτύριο της ουράς στις δημόσιες υπηρεσίες

Υπάρχει στην πραγματικότητα ανάγκη για νέο προσωπικό, ή το υπάρχον δεν εργάζεται συνειδητά και αποτελεσματικά; Την απάντηση την δίνει ένας ελεύθερος επαγγελματίας με την εμπειρία του στις συναλλαγές του με δημόσιες υπηρεσίες.
Με μήνυμά του προς το kentri.gr περιγράφει πρόσφατη εμπειρία του από την επίσκεψή του σε υποκατάστημα του ΙΚΑ για ασφαλιστική ενημερότητα.
«Πήγα στις 7.45 το πρωί στις 8 άρχισαν να εμφανίζονται πίσω από το γκισέ με το πάσο τους ο ένας μετά τον άλλο 3 βαριεστημένοι υπάλληλοι. Δεν κάθισαν στις θέσεις τους, αλλά περιφερόντουσαν συζητώντας για τα αποτελέσματα των ποδοσφαιρικών αγώνων της προηγούμενης βραδιάς. Εντωμεταξύ η ουρά μεγάλωνε εκείνοι χάθηκαν στα ενδότερα. Μετά από 10 επέστρεψε ο ένας με ένα φλιτζάνι καφέ φίλτρου στο χέρι. Κάθισε στο γραφείο του και ανακάτευε νωχελικά τον καφέ του. Ξαφνικά σηκώθηκε πάλι με τον καφέ στο χέρι και βγήκε από το χώρο. Προφανώς είχε ξεχάσει να βάλει γάλα, ή να προσθέσει ζάχαρη. Επέστρεψε μετά από τρία περίπου λεπτά πάλι με τον καφέ στο χέρι. Κάθισε στο γραφείο και περίμενε να ανοίξει ο υπολογιστής του. Η ώρα ήταν 8.30 όταν κλήθηκε ο πρώτος από την μακρά ουρά που είχαν σχηματίσει οι συναλλασσόμενοι».
Αυτή η κατάσταση που περιγράφει ο επισκέπτης του kentri.gr, δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό. Είναι κανόνας σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες.