Logo

Προσέλκυση τουριστών με την προβολή του πολιτισμού

arxaiaaaaΓια να μπορέσει η Ελλάδα να αποπληρώσει τα χρέη της, θα πρέπει να υπάρξει ανάπτυξη της οικονομίας. Ώθηση μπορεί να προέλθει μόνο από τον τουρισμό και τις εξαγωγές», γράφει η αυστριακή εφημερίδα Der Standard.
Με τίτλο, «τέρμα με τις ωραίες γυναίκες μπροστά στη θάλασσα», αναφέρεται στην αλλαγή αναφέρεται στην αλλαγή προσανατολισμού στη διαφημιστική καμπάνια , με την προβολή των πολιτιστικών θησαυρών και του εγχώριου τρόπου ζωής.
Ο τίτλος αναφέρεται στις δηλώσεις του υφυπουργού Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη, ο οποίος μιλώντας στην εφημερίδα είπε πως η διαφημιστική εκστρατεία της Ελλάδας για τον τουρισμό θα αλλάξει περιεχόμενο. «Έχουμε θέατρα, στα οποία μπορεί να καθίσει κανείς, εκεί που κάποτε καθόταν ο Σοφοκλής. Έχουμε ταβέρνες, ωραία μουσεία. Αλλά όλα αυτά τα παραμελήσαμε. Χρόνια ολόκληρα κάναμε διαφήμιση με ωραίες γυναίκες, οι οποίες έδειχναν τα ωραία οπίσθια τους μπροστά στη θάλασσα. Τώρα τελειώνουμε μ' αυτά».
Η εφημερίδα αναφέρει «πως η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας σχεδιάζει μια αλλαγή. Από την επιτυχία της εξαρτώνται πολλά για ολόκληρη την Ευρώπη. Η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας παίζει καταλυτικό ρόλο στον αγώνα κατά της οικονομικής μιζέριας. Για να μπορέσει η Ελλάδα να αποπληρώσει τα χρέη της, θα πρέπει να υπάρξει ανάπτυξη της οικονομίας. Ώθηση μπορεί να προέλθει μόνο από τον τουρισμό και τις εξαγωγές».  
Το ρεπορτάζ αναφέρεται στη μείωση των εσόδων και επισημαίνει ότι 3.000 ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Οι απεργίες, ο ανταγωνισμός από χώρες όπως η Τουρκία και η Κροατία και η συχνά όχι καλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών είναι κάποιοι από τους λόγους που έχουν οδηγήσει την Ελλάδα να βρίσκεται στην παγκόσμια κατάταξη στην 24η θέση, πίσω από την Κύπρο και την Ισπανία.

Πηγή:DW


created @ westweb and kentri